| Taller de Tast de Productes de la Ribera d'Ebre |
|
|
|
|
|
L’Ajuntament de Móra d’Ebre i l’Antena del Coneixement de la Universitat Rovira i Virgili organitzen un Taller de tast de productes de la Ribera d’Ebre. El taller es divideix en 3 sessions de dues hores, que es realitzaran els dijous 13, 20 i 27 de juny a les 19 hores al Casal de Jubilats de Móra d’Ebre.
El Taller anirà a càrrec de la Sra. Sandra Rico, professora de la URV i veïna de Vinebre. Durant les 3 sessions del Taller, es podran tastar productes com oli, formatge, vi, fruita dolça, coc i pastes diverses. Tots aquests productes tenen el denominador comú que són originaris i típics dels diferents pobles de la Ribera d’Ebre.
Les inscripcions al Taller de tast estan limitades a 25 places, són gratuïtes i es poden realitzar al mateix Casal de Jubilats fins a cobrir les places. |
Enrere
|